Deborah 24 Ore Perfect Concealer

İlk yazıma en çok dibini gördüğüm Deborah ürünüm ile başlamak istedim. Ben bu kapatıcıyı Mac Studio Finish 'e alternatif ararken keşfettim v ne mutlu bizi kavuşturan Buyaka Watsons çalışanına. Çünkü bence gerçekten tek farkları stüdyo finish'in güneş koruma faktürlü oluşu -ki ben yaz kış güneş koruyucusu kullandığımdan bunu göz ardı edebiliyorum. Ancak bir kez daha Mac alıp kendim için karşılaştırma yapacağım özellikle kalıcılık konusunda. Kimseye haksızlık yapmayalım :)



Ben günlük hayatımda fondöteni çok az tercih ediyorum. Kapatıcıyı göz altlarıma, kaş arasının az üstüne, burun kenarları v varsa kusurlu bir bölgeye uygulayıp dağıtmak bana yetiyor, yetmeli. Bunu yaptığım kapatıcı çizgilere dolma yapmamalı, doğal durmalı, kalıcı olmalı v eğer fondöten ile kullanırsam fondötenle uyumlu olmalı. Bunu kullandığım ilk gün bi arkadaşımbeni görür görmez "ay fondötenin ne güzelmiş" diye haykırmıştı.
Bu ürün yapması gereken her şeyi bence çok iyi şekilde yapıyor. Fiyatı da 24-25 TL gibiydi yanlış anımsamıyorsam. V her gün bu kadar bol kullandığım bu ürün 4-5 ay yetiyor bana. Dibinde kalanlarla kulak pamuğuyla 1 ay devam ediyorum.
                         

                   

Ben 1 numarasını kullanıyorum. Tabloda görüldüğü gibi yoğun bir pembelikte yok. Hatta şu yazıyı yazmak için indirdiğim ton tablosuna bakınca şok oldum çünkü pembe alt tonlu bir renk kullandığımın farkında değildim. Ben sarı alt tonlu bir cilde sahibim v fondötenlerimde asla pembelik olmaz, olduğunda çok sahte duruyor. 

Eğer tonunuzu bulursanız fiyatına göre çok yüksek bir performans göstermesiyle birlikte benim için neredeyse bir Mac :)

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar